Huomenna on viikonloppu, mikä tarkottaa sitä, että tänään on viimenen virallinen lomapäivä. Onneks tuli tämä loma vietettyä ees järkevästi. Toissapäivänä mun yks hyvä ystävä mun entisestä kotikaupungista kävi mun luona ja se oli taas kerran tosi mahtavaa ja mahaan koski ku naurettiin niin paljon kaikelle tyhmälle.

Eilen nappasin kaks mun uutta ystävää täältä mukaan ja lähettiin ajamaan mun poikaystävän kyydillä Suonenjoelle. Tais olla pikkunen shokki mun ystäville, koska Jyväskylään verrattuna on Suonenjoki aika paljon pienempi. Vietiin ne pienelle kierrokselle ja näytettii kaikki näyttämisen arvonen. Oltiin kotona joskus ilta kaheksalta.

Tämän päivän mä aion vaan rentoutua. Olla kotona ja pelata uutta Pokemonia ja poikaystävän ja kaverien kanssa League of Legendsiä. Kyllä tän loman jälkeen passaa taas tehä koulujuttuja.